Dobrodošli !
Na blagajno
(0 items )
  • Košarica je prazna

Fat Quarters

Pogoji poslovanja v spletni trgovini Krpanke

Podatki upravljalca spletne trgovine:

Naziv: Trgovina Krpanke, Zdenka Vilfan s.p.
Naslov: Zgornje Bitnje 61.a, 4209 Žabnica
Davčna številka: 23398418
Podjetje ni zavezanec za DDV

e-pošta: trgovina.krpanke@gmail.com

tel.: 031 251 009

TRR: Abanka Vipa d.d., SI56 051008013588237

1.Cene

Cene za posamezne artikle veljajo ob oddaji naročila, v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. Vse cene so navedene v EUR.

2. Možni načini plačila

Podjetje omogoča kupcem naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju – plačilo poštarju)
po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika,
Paypal

3. Oddaja naročila

Kupec lahko naročilo odda po telefonu, po epošti ali pa zaključi nakup na spletni strani. Po oddaji naročila, ponudnik:

  • potrdi prejem naročila
  • obvesti kupca ali so vsi izdelki dobavljivi
  • predvideni dobavi
  • potrjenem plačilu
  • o odpremi (pri paketih)

4. Pošiljanje in stroški dostave

Ponudnik pošlje naročniku naročeno blago preko Pošte Slovenije. Višina poštnine je odvisna od teže in vellikosti izdelkov, ter se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

5. Odstop od nakupa

O odstopu od nakupa mora kupec pisno obvestiti podjetnika v petnajstih dneh od prejetja blaga po elektronski pošti. Naročeno blago stranka vrne v tridesetih dneh od datuma odpovedi od pogodbe, brez pojasnila (brez navedbe vzroka). Denar za vrnjeno blago vam bomo vrnili najkasneje v petnajstih dneh od vrnitve blaga. Stroške, ki nastanejo ob vrnitvi in stroške dostave nosi kupec. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa.

6. Hranjenje in varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

7.Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

8.Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

9.Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali škodijo ugledu ponudnika.. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

10.Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina.krpanke@gmail.com Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

11. Vzdrževanje blaga in krčenje

  • Blago in izdelke perite pri nižjih temperaturah od 30°C do max. 40°C
  • ne uporabljajte belilnih sredstev
  • perite s podobni barvami (blago temnih barv perite ločeno).
  • Za posebno previdnost, operite blago pred šivanjem (predpranje), za primer puščanja barv. Še posebaj to drži za barvane blage (Bali kolekcija). 100% bombažno blago in podloge se ponavadi skrčijo 1cm na 100cm, volna in svila pa 2 – 3%. Blago režite prečno, ne vzdolž, tako se bo krčilo manj.
  • Volnenih podlog ne perite na več kot 30 stopinj. Svilene podloge pa pravtako operite pred uporabo, da se skrčijo na velikost, ki jo bodo obdržale.

12. Sušenje

  • Blago ali izdelke lahko sušite v sušilnem stroju pri zelo nizkih temperaturah za kratek čas.
  • Najbolje jih je sušiti na senčnem mestu zunaj na zraku, sušenje na soncu bo zbledelo barve blaga. Blago pa vzemite iz sušilnega stroja takoj, ko zaključite s procesom sušenja.

13. Likanje

Možno normalno likanje, s paro ali brez,  pri srednjih nastavitvah temperature.

Želimo vam obilo prijetnih nakupov!

Krpanke na Facebook-u